Proces


Wanneer u gebruik wenst te maken van een van onze diensten kunnen onderstaande onderdelen eventueel een basis vormen voor een totaaloplossing.

Quickscan:
Het eerste contact is het doornemen van uw vraagstelling.
Van belang is om duidelijk te definiƫren wat de behoeftes en/of knelpunten zijn. Hiervan zal een uitwerking plaatsvinden met een voorlopig plan van aanpak. Snelle interventie en korte lijnen.
Deze scan is gratis.

Plan van aanpak:
Het opgestelde voorlopige plan van aanpak zal middels een vervolggesprek worden doorgenomen.
Het kan ook zo zijn dat er verder in het bedrijf wordt gekeken en interviews worden afgenomen met medewerkers. Hierna zal het resultaat worden besproken en een definitief plan van aanpak worden gemaakt.
Dit kan door uw organisatie zelfstandig worden uitgevoerd of middels het tijdelijk aanwezig zijn om de plannen door te voeren (Interim Management).

Nazorg:
Tijdens het proces worden de afgestemde doelen periodiek geƫvalueerd. Na het afronden van de opdracht zal nog een eindgesprek plaatsvinden. En na 2 maanden zullen wij contact met u opnemen om de voortgang en resultaten te monitoren.